Logo
Banner
mazda

Mazda

Logo
Mazda - CX-5 - Misafir Kullanıcı
11 Eylül 2025

Gayet güzel araç turbolu araçları geçiyor dolu dolu beygir çeviriyor en azından keyifinden bahsetmiyorum bile

(0)(0) Cevap yaz
Logo
Mazda - CX-5 - Misafir Kullanıcı
10 Ağustos 2025

Volvo xc60 ayarında araç

(0)(0) Cevap yaz
Logo
Mazda - CX-3 - Misafir Kullanıcı
14 Mayıs 2025

Honda civicten sonra 4 ay önce cx 3 2017 aldım.Çok pişmanım neden böyle bir aracı bu kadar geç aldım diye.Uzun yolda tam bir konfor ve güvenlik abidesi,şehir içinde ise tam bir şehir faresi atik ve dinamik.Herkeste olmaması ise ayrıcalık.Trafikte gözler üzerinde

(1)(0) Cevap yaz
Misafir Kullanıcı

Herhangi bir sorun çıkarttı mı,servisi nasıl ve tavsiye eder misiniz?

(0)(0)
Logo
Mazda - CX-3 - Misafir Kullanıcı
31 Mart 2025

6 yıl sıkıntısız bindim. Cok iyi bir 4x4 ve çok atik. Sürüşü inanılmaz keyifli. Düzenli bakımını yap yağını suyunu koy aracı evladına miras bırakırsın. Parçası bulunmaz satamazsin diyenler ezbere konuşuyor. Kalitesi kendini belli ediyor. Kaliteli araçtan anlayanin görünce alacağı bir araç. Piyasası yok diye değerinin çok altında satılıyor. Mekanik hiç bir arızaya rastlamadım. Bakım ücretleri diğer markalara oranla makul sayılır. Ortalama yakıtı 5.9 hiç geçmedi.

(1)(0) Cevap yaz
Misafir Kullanıcı

Bnde almayı düşünüyorum ama kronik turbo patlama arızası varmış bu konufa ne düşünüyorsunuz ?

(0)(0)
Logo
Mazda - CX-5 - Misafir Kullanıcı
1 Şubat 2025

Yokuşlarda kasma hızda düşüklük zorlanma oluyormu acaba turbo olmadığıiçin bir fezavantajı varmı.

(1)(2) Cevap yaz
Misafir Kullanıcı

Aracın ülkemize gelmedi ama 2.5lt turbolu bir versiyonu var. Saçma ötv gibi bir vergimiz olduğundan gelmedi. Atmosferik motorda sorunsuz ve bence yeterli. Performans olarak sizi tamin etmeye bilir ama atmosferik motorların anlık gaz tepkimesini bilen bilir. Eğer alayım uzun yıllar bineyim diyorsanız araç on numara ama al-sat yapan biriyseniz satartken zorlanırsınız. Birde kaza ve arıza durumunda parça bekleme süresi baya uzun olacak bilginiz olsun derim.

(0)(0)
Logo
Mazda - 6 - Misafir Kullanıcı
3 Ocak 2025

Arkadaslar merhabalar ben avrupada yaşıyorum Mazda 6 2.2 mozot ise gidip gelmek bide şehir içi binmek için alinirmi biniciler lütfen yorum gülüm

(1)(0) Cevap yaz
Logo
Mazda - 6 - Misafir Kullanıcı
19 Kasım 2024

Bende karavan için 2006 2.0 CD TE SW almayı düşünüyorum. Parça sıkıntısı varmı bu araçlarin? Lütfen bilen yazsın. Teşekkürler

(0)(0) Cevap yaz
Misafir Kullanıcı

Merhaba parça problemi yaşamıyorsunuz bende 2007 Mazda 6 station wagon var 2.0 benzinli çeki demiri de var ilgilenirseniz aracım satılık

(0)(0)
Misafir Kullanıcı

Bende 2007 model SW Mazda 6 var parça problemi yok kesinlikle. Üstelik fiyatları da uçuk kaçık değil. Çeki demirlisi var aslında aracım tam tarif ettiğiniz gibi yalnızca benim aracım benzinli bir ay içerisinde sarı sitede ilanda olacak

(0)(0)
Logo
Mazda - MX-5 - Misafir Kullanıcı
30 Eylül 2024

Bişey söylicem. Bildiğin trolün biri arabayı öven herkese araba gitmiyor demiş. Neden anlamadım ama. Yani ne saçma.

(0)(0) Cevap yaz
Logo
Mazda - CX-3 - Misafir Kullanıcı
30 Ağustos 2024

Senegalde cx 5 2.5 benzinli kullandım araç çok keyifli ve sıkıntısız bindim birde afrika koşullarında hele tam gaz yaptıgınızda egzozdan gelen o ses adamı deli eder süperses sanırım türkiyede 1.5 ve 2.2 motor var alınırmı alınır ama servis ve usta sıkntısı var deniliyor ama araç temiz ve bakımlı ise sanayinin yolunu unutturur

(3)(0) Cevap yaz
Logo
Mazda - 3 Sedan - Misafir Kullanıcı
12 Ağustos 2024

Mazda 3 1.5 SkyActive-G almayı düşünüyorum sizce nasıl bir eksisi var mı

(9)(0) Cevap yaz
...