
Markalar
Araç karşılaştır!
Haberler

Dizelin bittiği filen yokelektrik ve hibritler çöp..100bin km den sonrası hayal kirikliği olacak

Ben de 2023 modelini aldım 28.000 km oldu, yakıt olarak, kullanım olarak çok çok memnunum fakat servisler çok iyi öpüyorlar bu yıl bakımını garanti bozulacağını bile bile özel serviste gözümün önünde orijinal parça kullanılarak yaptırdım. Yetkili servis ünretinin % 60 daha hesaplı ya geldi. Sonra serviste daam alıyor aracımı 6 saat sonra gel yada yarın gel al diyor ne yapıp yapmadığını bilemiyorsun, ama eğer işi bilen biriyseniz Y gözünüzün önünde yapılanları takip edebiliyorsunuz. ya da güvendiğiniz bir özel serviste daha hesaplı bakım yaptırıla biliyor.

Arkadaşlar 2026 sandore stepvay extirem paket nasıl

Opel mokka 2025 edition harika. Yeni direksiyon sekli ve büyük ekranıyla harika.

Opel 2025 edition harikadır 5 senedir kullaniyoruz.

Bende 2025 model sıfır km de aldığım araç şuanda 1.300 km'lerde. Yakıt tüketimi 7.2, 7.5 sürekli değişiklik gösterip şuan 8.5 felan. Bu yakıt tüketimi neden sürekli değişiklik gösteriyor. Dün mesela 16.06.2026 tarihinde, otobanda 125-130 km sürate kadar çıktım. Aracım da her hangi bir soru yok. Vites geçişleri çok güzel ve çoğu zaman Eko mod da kullanıyorum. Tavsiyeleriniz nelerdir arkadaşlar.

1,6 otomatik vites Suzuki Vitara 4*2 almayı düşünüyorum kullanan arkadaşlar varsa tecrübelerini artı veya eksi yönleri nelerdir paylaşabilir misiniz

Merhaba, Ford kuga bakıyorum ama kafam çok karışık. aracı inanılmaz beğeniyorum daha önce 2018 Pejo 3008 1.5Bluhdi ve 2020 Nissan Qasqahi yine dizel kullanma fırsatım oldu. 2 milyon civarı bütçem var Kuga almak istiyorum sadece st line olan araçlara bakıyorum. Bu paralara 2020 model 1.5 ecoblue dizel de alabiliyorum, 1.5ecoboost benzlide 2023 model de alabiliyiorum, 2.2 milyon civarına güncel kasa 2024 ve üzeri 1.5ecoboost titanium pakette alabiliyorum. Siz olsanız hangisini alırsınız ?

Çok güzel araç bende aldım yeni gayet memnunum c4x 1,2 pure aldım

2024 yılında aldım performansından hiç memnu değilim araba yokuş yukarı çıkarken bağırıyor en çok dikkatimi çeken olay ise kilima ayar düğmesi yok 2005 model Toyoto koymuş bu ayar düğmesini 2024 model Honda koymamış
Sık Sorulan Sorular
Merak ettiğiniz soruların yanıtlarını aşağıda bulabilirsiniz
Cevabını bulamadığınız sorunuz mu var?
0216 606 09 76



















