

Togg

Toğğ aldım x memnunum vatansever milliyetçi yım param ülke mi kalkindirsin torunlarım sevinsin ilerde

Kullanıcı yorumu yazan sitede Gerçek kullanıcı yorumu görmek istiyoruz siyasi mesajlarınızdan bıktık artık hangi takımı tuttuğunuz hangi partiyi tuttuğunuz bizi ilgilendirmiyor. Ülkesine zarar veren herkesin Allah bin belasını versin.
Amin aynen öyle
Şikayet var a bakabilirsiniz arızalar için

Müthiş. O bir Türk.

Müthiş bir makine.

Güzel. Muhalefeten almayacağım
İnan bana kimsenin umurunda değil toggda sen almıyorsun diye kahrından ölür herhalde.
Arabayı gidip Almanyadan al</br>3000 euro daha ucuz .</br>Siz bu kafa ile devam

Ağustos 2025 teslim iptal edicem isteyen varmı
Toplam maliyeti nekadar bize

togg 10 f lafta haziranda çıkacaktı arıyorum bizde bilmiyoruz diyorlar
Hubanp Burpnaty

Çekemeyenlere girsin, heykele devam

Önce en az 800km menzil. Beklentimiz.

Alanlardan memnun olan varmı lütfen yorumunu yazsın t10x için
Çevremde alıp da memnun olan hatta çok memnun olan çok var, ben de aylayı düşünüyorum
