

Mitsubishi

2007 model otomatik, intense alma arefesindeyim aranızda kullanan var mı km biraz yüksek 260 binde bunların şanzımanları nasıldır bir bilgisi olan var mı acaba

ETRAFTA YAPILAN YORUMLARA RAĞMEN ALDIM. 3 YILDIR BINIYORUM... GAYET STABİL SORUNSUZ ARAÇ. ÇOK MEMNUNUM. EGEA KULLANDIM, RENO LATİTUDE KULLANDIM ÖNCESİNDE, POLO VE OPEL ASTRA KULLANDIM. EN ÇOK BUNDAN MEMNUN KALDIM.

Mitsubishi, Japon grubunun en dayanıklı ve uzun ömürlü araçlarını üreten markalardan biridir. Bu anlayış tüm modellerinde aynıdır. Lancer kullanıcısı olarak şunu net söyleyebilirim: Alırsın, yıllarca sorunsuz kullanırsın. Mitsubishi, “bir araba en iyi ve problemsiz nasıl olur” sorusuna cevap vermiştir. Paran değerini korur, usta yüzü göstermez. Güvenli, sağlam ve yolda bırakmayacak, kanıtlanmış teknolojiler kullanır.

Merhaba, 2013 model asx var yeni aldım kullanıcalara bir sorum var. Asx lerde kumandadan cam açma kapama var mı? Bilenler yorum atarsa çok sevinirim
Hayır yok modül taktırmak gerekiyor. Sadece intense pakette aynalar kumandayla katlanıp açılıyor

2011 2016 arasinda fark ne var benzinlide

Araç 4 kişiyle hafif yokuş inşp çıkarmı 2014 otomatik deneyen varmı
Hiç düşünmeden al. 2014 instense cvt aracım vardı. Amacım mekanik sorun çıkarmayacak bir arava binmekti. Öyle de oldu. Motoru yanıltmasın. Viteste d nin alrında b bulunur araç yüklü ve sağlam yokuş çıkarken b ye alıyorsun tırmanıyor. Sport gimod gibi bişey. Sonra onu sattım eclipse cross aldım çok şükür Mitsubishi candır. O fiyat aralığında başka araç bakma düşünmeden al. Üstelik anahtarsız giriş çalıştırma far sensörü yağmur sensörü arka kol dayama gibi hatrı sayılır donanımlar mevcut.

Bunların parcalaları kolay bulunur mu acaba bende 2017 falan almayı düşünüyorum hangi paket alsam daha iyi olur köyde kullanmak için karın bol olduğu bi memlketdeyim

Bunların parcalaları kolay bulunur mu acaba bende 2017 falan almayı düşünüyorum hangi paket alsam daha iyi olur köyde kullanmak için karın bol olduğu bi memlketdeyim

99 modeli bende var harika ötesi sağlamlık herşey var muazzam bisey bu mitsubishi böyle beklemiyordum hesab edin 700 kg yük ile yarı bayırdan rahat bi şekilde kalkıyor yakıt masraf yönünden harika ötesi 6 ay oldu alalı tek masraf yok alt takım vs satmaya niyetim yok almak isteyene satarım bile 05393171547

99 modeli bende var harika ötesi sağlamlık herşey var muazzam bisey bu mitsubishi böyle beklemiyordum hesab edin 700 kg yük ile yarı bayırdan rahat bi şekilde kalkıyor yakıt masraf yönünden harika ötesi 6 ay oldu alalı tek masraf yok alt takım vs satmaya niyetim yok almak isteyene satarım bile 05393171547
