Logo

Opel Crossland

Opel Crossland Arktik Beyazı
Opel Crossland Kardio Kırmızı
Opel Crossland Vulcano Gri
Opel Crossland Kontrast Gri
Arktik Beyazı

Bu aracın üretimi durdurulmuştur.
Teklif talebi alamazsınız.
Logo
Opel - Crossland - Misafir Kullanıcı
22 Ocak 2026

Herkese merhabalar, Opel Crossland, 1.2 Benzinli Otomatik ve 1.5 Dizel Otomatik arasında kaldım, farkı nedir, öneriniz hangisidir?

(0)(14) Cevap yaz
Misafir Kullanıcı

Benzinli 3 silindir,yağlı kayış ben aslaaa almamm

(0)(1)
Logo
Opel - Crossland - Misafir Kullanıcı
25 Eylül 2025

Herkese merhaba, Crossland 1.2 130 Beygir 2023 almayı düşünüyorum. Araç ile ilgili araştırma yaparken, alt tarafında motor koruması olmadığını bu sebeple arabanın yüksekliğine aldanıp, engebeli yola girilir ve altı sürtülerse yakıt deposunu yada farklı bir hortum- borunun delinebileceği söylendi. Böyle bir sorun yaşayan oldu mu? Eğer alt koruma yoksa, sanayide alt takım için uygun bir parça taktırılabiliyor mu?

(2)(0) Cevap yaz
Misafir Kullanıcı

motor koruma gerçekten önemli hiç beklemediğin anda ne olacağını bilemezsin

(0)(0)
Misafir Kullanıcı

Araçların hiçbirinde altta motor koruma yok

(1)(0)
Logo
Opel - Crossland - Misafir Kullanıcı
29 Ağustos 2025

Opel Crossland 2022 otomatik benzinli aracımı 2 yıldır kullanıyorum 82bin km’de bir arızasını görmedim. Araba gaza basınca oldukça iyi hızlanıyor. Ankara’da yaşıyorum, şehir içinde 6,5-7 yakıyor üstüne çıktığını görmedim o yüzden yorumlara şaşırdım. Şehirler arası ise 5-6 arası yakıyor. Hararet sorunu çok bahsedilmiş ama ben onu da hiç yaşamadım hatta gösterge 90 derecenin üzerine hiç çıkmadı. Ben çok memnunum, tek eksiği yerden yüksek olduğu için virajlarda kayıp gidecekmiş hissi oluşuyor.

(10)(0) Cevap yaz
Misafir Kullanıcı

2022 manuel 130 HP almayı düşünüyorum önerir misiniz

(0)(0)
Logo
Opel - Crossland - Misafir Kullanıcı
2 Temmuz 2025

Ben 2018 modelini bayiden sıfır almıştım. O dönemde bu araç dusteer vs bir çok modelden baya aşağı rakamdaydı. İnanın bana f/p olarak alınacak bu kasalarda en güzel araç. Ben hiç bir problem yaşamadım oladabilirdi. Her araçta problemler olabiliyor birazcık şans nasip bu işler allah kaza bela vermesin.

(7)(2) Cevap yaz
Logo
Opel - Crossland - Misafir Kullanıcı
28 Mayıs 2025

merhabalar 2023 1.2 benzin 110hp manuel hakkı da görüşleriniz nelerdir almayı düşünüyorum

(1)(1) Cevap yaz
Misafir Kullanıcı

Manuel araba alma . Özellikle suv segmentinde bir arabada hiç alma. Satışı zor olur

(0)(0)
Misafir Kullanıcı

130 Luk varbende hiç sorun yaşamadı manuel çok seri bir araç yakıtta ekonomik tavsiye ederim 49 lira iken benzin 3.30 lira yakıyor şehir içi dik rampada bayilma kesinlikle yok

(0)(0)
Logo
Opel - Crossland - Misafir Kullanıcı
27 Nisan 2025

1.2 T benzinli croslandx in 3 senedir kullanıcısıyım. Performans ve yakıt anlamında çok iyi bir araç. Şehirlerarası arası 5.5 - 6.5 arası görüyorsunuz. Daha önce kullandığım DSG şanzımanli aracimda oluşan sorunlari gördükçe , opelin şanzımanı çok iyi.

(1)(0) Cevap yaz
Logo
Opel - Crossland - Misafir Kullanıcı
27 Nisan 2025

1.2 T benzinli croslandx in 3 senedir kullanıcısıyım. Performans ve yakıt anlamında çok iyi bir araç. Şehirlerarası arası 5.5 - 6.5 arası görüyorsunuz. Daha önce kullandığım DSG şanzımanli aracimda oluşan sorunlari gördükçe , opelin şanzımanı çok iyi.

(6)(4) Cevap yaz
Logo
Opel - Crossland - Misafir Kullanıcı
2 Şubat 2025

Merhaba 2022 t edition 1,5 dizel almayı düşünüyorum ikinci el 23 000 km ne dersiniz

(67)(132) Cevap yaz
Logo
Opel - Crossland - Misafir Kullanıcı
26 Ocak 2025

Merhaba haziran ayında aldım 2.el 11000 km deydi şuan 17000 km de şehirler arası yağ gibi akıyor şehir içi çok yakıyor şehir içi kısa mesafede 9 - 10 lt yakar uzun yolda 6 lt yakar geniş kullanımı rahat konforlu bir araç

(9)(5) Cevap yaz
Misafir Kullanıcı

benzinlimi bu yakıtlarda</br>

(0)(0)
Misafir Kullanıcı

Hocam dizel mi yoksa bezinlimi

(0)(0)
Logo
Opel - Crossland - Misafir Kullanıcı
23 Ocak 2025

Opel crosland almayı düşünüyorum yorumlar beni çok korkuttu

(0)(15) Cevap yaz
Misafir Kullanıcı

2021 düz vites edition aracım var,araç güzel ancak opelde servis sorunu had sahfada!

(0)(0)
Misafir Kullanıcı

Al pişman olmazsın arıza bilmezsin

(0)(0)
Misafir Kullanıcı

23 aldim kesinlikle kokluyor sade ic tasarımı ama on arka sensorler kamera ozellikleri Harika Sicak yerde yasiyorsaniz kar kapağını çıkarmanız gerekir

(0)(0)
Misafir Kullanıcı

23 aldim kesinlikle kokluyor sade ic tasarımı ama on arka sensorler kamera ozellikleri Harika Sicak yerde yasiyorsaniz kar kapağını çıkarmanız gerekir

(0)(0)
Misafir Kullanıcı

23 aldim kesinlikle kokluyor sade ic tasarımı ama on arka sensorler kamera ozellikleri Harika Sicak yerde yasiyorsaniz kar kapağını çıkarmanız gerekir

(0)(0)
Misafir Kullanıcı

23 aldim kesinlikle kokluyor sade ic tasarımı ama on arka sensorler kamera ozellikleri Harika Sicak yerde yasiyorsaniz kar kapağını çıkarmanız gerekir

(0)(0)
Misafir Kullanıcı

23 aldim kesinlikle kokluyor sade ic tasarımı ama on arka sensorler kamera ozellikleri Harika Sicak yerde yasiyorsaniz kar kapağını çıkarmanız gerekir

(0)(0)
Misafir Kullanıcı

23 aldim kesinlikle kokluyor sade ic tasarımı ama on arka sensorler kamera ozellikleri Harika Sicak yerde yasiyorsaniz kar kapağını çıkarmanız gerekir

(0)(0)
Misafir Kullanıcı

23 aldim kesinlikle kokluyor sade ic tasarımı ama on arka sensorler kamera ozellikleri Harika Sicak yerde yasiyorsaniz kar kapağını çıkarmanız gerekir

(0)(0)
...
Opel için yorum yaz