
Herkese merhabalar, Opel Crossland, 1.2 Benzinli Otomatik ve 1.5 Dizel Otomatik arasında kaldım, farkı nedir, öneriniz hangisidir?
Benzinli 3 silindir,yağlı kayış ben aslaaa almamm

Herkese merhaba, Crossland 1.2 130 Beygir 2023 almayı düşünüyorum. Araç ile ilgili araştırma yaparken, alt tarafında motor koruması olmadığını bu sebeple arabanın yüksekliğine aldanıp, engebeli yola girilir ve altı sürtülerse yakıt deposunu yada farklı bir hortum- borunun delinebileceği söylendi. Böyle bir sorun yaşayan oldu mu? Eğer alt koruma yoksa, sanayide alt takım için uygun bir parça taktırılabiliyor mu?
motor koruma gerçekten önemli hiç beklemediğin anda ne olacağını bilemezsin
Araçların hiçbirinde altta motor koruma yok

Opel Crossland 2022 otomatik benzinli aracımı 2 yıldır kullanıyorum 82bin km’de bir arızasını görmedim. Araba gaza basınca oldukça iyi hızlanıyor. Ankara’da yaşıyorum, şehir içinde 6,5-7 yakıyor üstüne çıktığını görmedim o yüzden yorumlara şaşırdım. Şehirler arası ise 5-6 arası yakıyor. Hararet sorunu çok bahsedilmiş ama ben onu da hiç yaşamadım hatta gösterge 90 derecenin üzerine hiç çıkmadı. Ben çok memnunum, tek eksiği yerden yüksek olduğu için virajlarda kayıp gidecekmiş hissi oluşuyor.
2022 manuel 130 HP almayı düşünüyorum önerir misiniz

Ben 2018 modelini bayiden sıfır almıştım. O dönemde bu araç dusteer vs bir çok modelden baya aşağı rakamdaydı. İnanın bana f/p olarak alınacak bu kasalarda en güzel araç. Ben hiç bir problem yaşamadım oladabilirdi. Her araçta problemler olabiliyor birazcık şans nasip bu işler allah kaza bela vermesin.

merhabalar 2023 1.2 benzin 110hp manuel hakkı da görüşleriniz nelerdir almayı düşünüyorum
Manuel araba alma . Özellikle suv segmentinde bir arabada hiç alma. Satışı zor olur
130 Luk varbende hiç sorun yaşamadı manuel çok seri bir araç yakıtta ekonomik tavsiye ederim 49 lira iken benzin 3.30 lira yakıyor şehir içi dik rampada bayilma kesinlikle yok

1.2 T benzinli croslandx in 3 senedir kullanıcısıyım. Performans ve yakıt anlamında çok iyi bir araç. Şehirlerarası arası 5.5 - 6.5 arası görüyorsunuz. Daha önce kullandığım DSG şanzımanli aracimda oluşan sorunlari gördükçe , opelin şanzımanı çok iyi.

1.2 T benzinli croslandx in 3 senedir kullanıcısıyım. Performans ve yakıt anlamında çok iyi bir araç. Şehirlerarası arası 5.5 - 6.5 arası görüyorsunuz. Daha önce kullandığım DSG şanzımanli aracimda oluşan sorunlari gördükçe , opelin şanzımanı çok iyi.

Merhaba 2022 t edition 1,5 dizel almayı düşünüyorum ikinci el 23 000 km ne dersiniz

Merhaba haziran ayında aldım 2.el 11000 km deydi şuan 17000 km de şehirler arası yağ gibi akıyor şehir içi çok yakıyor şehir içi kısa mesafede 9 - 10 lt yakar uzun yolda 6 lt yakar geniş kullanımı rahat konforlu bir araç
benzinlimi bu yakıtlarda</br>
Hocam dizel mi yoksa bezinlimi

Opel crosland almayı düşünüyorum yorumlar beni çok korkuttu
2021 düz vites edition aracım var,araç güzel ancak opelde servis sorunu had sahfada!
Al pişman olmazsın arıza bilmezsin
23 aldim kesinlikle kokluyor sade ic tasarımı ama on arka sensorler kamera ozellikleri Harika Sicak yerde yasiyorsaniz kar kapağını çıkarmanız gerekir
23 aldim kesinlikle kokluyor sade ic tasarımı ama on arka sensorler kamera ozellikleri Harika Sicak yerde yasiyorsaniz kar kapağını çıkarmanız gerekir
23 aldim kesinlikle kokluyor sade ic tasarımı ama on arka sensorler kamera ozellikleri Harika Sicak yerde yasiyorsaniz kar kapağını çıkarmanız gerekir
23 aldim kesinlikle kokluyor sade ic tasarımı ama on arka sensorler kamera ozellikleri Harika Sicak yerde yasiyorsaniz kar kapağını çıkarmanız gerekir
23 aldim kesinlikle kokluyor sade ic tasarımı ama on arka sensorler kamera ozellikleri Harika Sicak yerde yasiyorsaniz kar kapağını çıkarmanız gerekir
23 aldim kesinlikle kokluyor sade ic tasarımı ama on arka sensorler kamera ozellikleri Harika Sicak yerde yasiyorsaniz kar kapağını çıkarmanız gerekir
23 aldim kesinlikle kokluyor sade ic tasarımı ama on arka sensorler kamera ozellikleri Harika Sicak yerde yasiyorsaniz kar kapağını çıkarmanız gerekir




