

Nissan

Bende 2021 model Platınum Perso paketi var.Araç 1.0 motor olmasına rağmen çelişinde hiç bir sıkıntı yok her sene yazın Didime giderim yetişkin 4 kişi ve bagaj dolu bilen bilir Köroğlu belini hiç teklemeden çıkar.Bence sınıfının en geniş aracı donanım olarak diyecek hiçbirşey yok yakıt uzun yolda 5.5-6.0 litre şehir içi 8.0 litre civarı araç 45.000 km de normal bakım haricinde sıkıntı yaşamadım.Yorumcu arkadaşın birisi yazmış sıkıntı sayılırsa soğuk havada il kalkışta gaz tepkimesi biraz zayıf.

Merhaba 163 beygir mild hibrit platinium premium. Bütçeniz varsa bu paketi öneririm. Direksiyon ısıtma , cam rezistans, ses sistemi vs. Alışana kadar büyük gelebilir ama bir kaç gün kullanım sonrası araç öyle dinamik ve direksiyon hakimiyeti güzel ki size güvendesin diyor. Yokuşta bile çok atik, bu ebattaki bir araç için yakıtı çok iyi. 4 kişi bagaj dolu klima açık 1200 km 7.3 litre ort. ile geldik hız 110 km. Şehir içi eko modda ort. 7.5 litre. Bir önceki aracım Hyundai Santafe 2023
Merhaba, motor 3 silindir 4 silindire kıyasla kullanımda farkları nelerdir doğru kullanımla sıkıntı yaratır mı özellikleri ve yakıttından çok arada kalmama sebep silindir hacminden dolayı bu segmette arabaya 3 silindir sıkıntı çıkarır mı diye tereddütteyim..

Bu hafta sıfır x tral almak istiyorum benzinli ve e pover kullanan arkadaşlar olumlu veya olumsuz düşüncelerini paylaşabilir lermi
E power da çok sıkıntı var diyorlar şikayet varda
bende 2023 model var kardeşim 213 bg olanından ben sivas ta yaşıyorum araç kar modu olsun diğer özellikleri olsun süper bi araç bugüne kadar herhangi bi arıza lambam yanmadı

X-Trail’i aileyle uzun yollarda da kullandım. Araç çok güven veriyor, yolda tok duruyor. İç hacmi geniş, bagajı özellikle çok iş görüyor. Konforu başarılı

Juke’u şehir içinde kullanıyorum, park etmesi ve manevrası çok kolay. Tasarımı zaten çok dikkat çekiyor. Direksiyon tepkileri güzel, sürüşü keyifli. Yakıtı da şehir kullanımında üzmüyor
2013 1.6 VİSİA PAKET ALINIR MI

Qashqai ile uzun yola da çıktım, şehir içinde de kullandım. Direksiyonu yumuşak, sürmesi keyifli. İçerisi beklediğimden geniş, özellikle arka koltuklar rahat. Yakıtı da kullanımına göre gayet normal

İlk izlenim olarak konforu beklentimi karşıladı, özellikle koltuk yapısı rahat. Yakıt tüketimi kağıt üzerinde makul görünüyor, kullanım tarzına göre ekonomik olabilir.

günlük kullanım için oldukça rahat bir araç, şehir içinde pratik. Yakıt tüketimi şu ana kadar beklediğimden iyi çıktı.
2013 1.6 BENZİN VİSİA PAKET ALINIRMI

2 yıldır kullanıyorum ekonomik yol tutuşu süper yakıt Yok denecek kadar az kullanışlı model

ailecek kullanıyoruz; eski aracımız daha küçük bir suvdu, buraya geçince hem iç hacim hem bagaj açısından büyük fark oldu. Yakıtı biraz daha yakıyor ama verdiği alan ve konfor bunu dengeliyor.
