

Mini

Sıfır ya da ikinci araç olarak alınır. Yoksa sanayiye abone olabilirsiniz. Benim kaputun altında açıkça ılıman iklime uygun bir araçtır 1000 kilometrede bir yağını mutlaka kontrol edin yazıyor. En önemli sorunları sensörlerden kaynaklanır hiç ummadığınız anda bir sensör hata verebiliyor
Yap eksiltmesi kronik. Tıpkı eski kasa aynı motoru kullanan bmw ler gibim

arkadaşlar almak istiyorum ama arkadaşlar çok problemlı diyolar doğrumu aceba

gerçekten binilecek araba
Merhaba, 2008 benzinli 5 kapı alınır mi acaba? Kızım icin bakıyoruz ilk aracı olacak

2024 model mini beş kapılı kullanan var mı acaba özellikle içinin dar olmasından endişeliyim dar mi yeterince geniş mi bir de yakıt tüketimi açısından değerlendirebilir misiniz..şimdiden teşekkürler

Motor Fransız PSA gtubun ürettiği mi yani Peugeot motoru mu bilen var mı? Motoru sorunlu mu yani bazıları motor yüzünden hiç bulaşma diyor
Sensörler yüzünden tahmin edemediğimiz ya da çözemediğiniz problemler çıkabilir basit bir sensör hatası yüzünden 4 kez Sanayiye gittim Bir kez conta yaktı ve maalesef çok sevdiğim halde satmak zorunda kaldım

bu bir satın alma tavsiyesi değildir!countryman F60kasayı kullanıyorum.motortrend tarafından sınıfının enaz yakan araçıseçildi.tüketimim günlük kullanım kent trafiği 100 km/7-8 lt.sağlam bir araba.52bin km henüz trim sesi yok.iç malzemelerde hiçbir parametrede deformasyon yok.gayet kaliteli.sürüş/konfor dinamiği:spor-konfor skalasında spordan yana. çok iyi yol tutuşu, canlı dinamik 'sürüş keyfi'ne odaklı bir otomobil.işletme maliyetleri düşük.klima ısı ayarı hassas değil.

Benimki 3 kapılı. Ya arkadaş 40 araba değiştirdim, ben niye şimdiye kadar MC almamışım ya hayret ediyorum... Hayatta aradığım her şey var. Sert süspansiyon, viraj kabiliyeti, araca hakimiyet ve... Hızlanması... Mübarek sanki Ferrari Porsche... 0-100 km/s 6 saniye olur mu?.. MC ise oluyor. Aşağı inemiyorum valla. Aşığım.
çok haklısın çok
%100 katılıyorum
Siteye üye olamadım, şehir falan çıkmıyor. Bu yüzden buraya yazıyorum. Ben de bu arkadaş gibi tek kapılı kovaladım yıllarca. Sonunda 2 kişilik roadster beni yakaladı, kendine aşık etti. Ölsem satmam.

Çok yakıyor diyenler benzinlisi için söylüyor olabilir ancak 1,5D 116bg lik dizel 5 kapı miniler bir harika dostum.

süper araba tavsiye ederim

mrb adım turgay antalya merkezde yasıyom gercenden turkiyede eşi benzeri yok on numara bir arac bir gün mini yle trafik ışıklarında durdum abinin birisı yanıma ferrariyle yanıma yaklasdı araban benikinden daha güzel vede gözümü alıyor dedi o yuzden mini cccopp olsunda bes kuruş fazla olsun
