
yakıt ve performans çok iyi, malzeme kalitesi sağlam, virajlar yol tutuş çok iyi parasının hakkını fazlasıyla veriyor

2025 Q2 35 TFSI aldim.arac B segment SUV ama tam C segment SUV havasi veriyor.Gerci neden B segment anlamiyrum ama arac 1.5 benzinli 150 beygir performansı cok iyi konforu guzel ama cok yakiyor ya 100 km de 12 litre..

asd

Detayli bi inceleme yazacagim. 2020 q2 30tdi dizel modelini kullanmaktayim. Aracta 1.6 cc motor var 115 beygir. Yakit tuketimi 2. Aracim olan 1.5 dizel manuel clio grand tour ile kiyasladigimda fazla. Sehir ici ortalama 8-9 litre arasi degerler alirken. Sehir disi ortalama 5.5-6 litre civari yakit tuketen bi arac. Tabi bu kullanma sekline gore degisebilir. Duz yolda 170 180 rahat sorunsuz basabiliyo. Fazlasini denemedim.
ahhhhaaaaaaaaaa

ÖTV siz fiyat nedir

Aracı pahalı bulabilirsiniz ama yakıt tüketimi,işçiliği,kullanılan malzeme kalitesi vb. kısaca mükemmel bir araç.








