Volkswagen T-Cross








0 TL - 0 TLFiyatlar arasında

O araç aldım 10 gün oldu sol taraftan tıkırtı sesi geliyor bugün servise götürdüm ses sorunu çözülemedi.Arsç daha 500 km de
Vw'gende eski kalite yok maalesef
Taigo berbat bi araç

Performans olarak super.kasisli yollarda beşik gibi sallanıyor.Yakit şehir içi 6-7,uzun yol 4,4 litre manuel.

https://www.sifiraracal.com/arac-karsilastirma/volkswagen-taigo-6547-VS-volkswagen-yeni-t-cross-8043
beş para etmez çöp araç
KEDİ VE CİĞER MUHABBETİ

Konforlu ve yakıtı ekonomik bir araç

2.5 ay önce T-Cross life Dsg aldım. Motorla ilgili bir arıza lambası yandığı için ( lamba sonradan söndü) servise gittim . Aracın beyni ile birşey arasında uyuşmazlık olmuş ,dosya açıp üreticiye danışacağız deyip, ikame araç verdiler. Bakalım ne olacak? Buna benzeyen sorun yaşayan var mı acaba? Bir de aracın süspansiyonları çok sert geldi bana. Yolu çok fazla hissettiriyor. 14 yıl kullandığım Golf'ün süspansiyonları meğersem ne güzelmiş!
Aracınız servisten çıkınca durum düzeldimi beyfendi
Bende yeni makyajlı kasa life paketi aldım bendede motor arızası yandı beyın değişti ama arabanın sorunları bitmedi mahkemeye vrrdim
Aynı durum bendede oldu. Aldığımın günü akşamı motor arıza lambası yondı. Servise aldılar dosya açtılar 10 gün sonra aracı aldım üstelik ikame ara bile verilmedi.
Merhaba iyi günler geçmiş olsun biz de aynısını aldık yeni 40.000’de yolda gelirken arıza lambası yandı bugün sanayide bir tane daha gösterdik bilgisayara bağladılar Termostat arıza sebebimiş en kısa sürede değiştireceğiz

Şehir içi 11,6 dan aşağıya düşmüyor ben çok sakin ve dikkat ettiğim halde
Ben Aralık ta life paket aldım 0 araç 8 falan yakıyor daha düşer uzun yolda 6 litre gördü iyi sayılır
2024 0 ALDIM UZUN YOLDA 5.8 GÖRDUM SEHİR İÇİ 9
Şehiriçi 6.5ile7arası uzun yolda 4.5.yakıyor

Taigo daha mantıklı 2 kişilik aileler için t cross olabilir

Arkadaşlar kullanıyor memnun olduklarını söylüyorlar.özellikle yakıt çok iyiymiş
1 motor tabi az yakar
ALDA GÖREYİM YAKIT NASIL İYİYMİŞ

T gross mu Taigo mu alayım ?
1 senedir kullanıyıyorum çok memnunum arkadaşımda taigo var fark sadece boyunun 10-15 cm kadar uzun olması ama t cross iç kısmı dış görünüşü yol tutuşu bence daha iyi her iki araçıda kullandığım için yazıyorum ben memnunum ama ikisini kullanmadan alma derim </br>

Bizdede var çok memnunuz yoğun trafikte tüketim 9 litreyi bile gördüğümüz var, lakin uzun yolda 4.5 5 litre mükemmel değerler. Turbo sağlığı için start stop'u kapatarak kullanmanız daha iyi olur
Bizde çok memnunuz fiyatını dusurmeyin arkadaşlar bayii fiyatı çok yüksek 2200 filan diyorlar
Sallamayın bayi 1800</br>2.el 1870
