Logo

Volkswagen T-Cross

Volkswagen T-Cross Ascot Gri
Volkswagen T-Cross Berrak mavi
Volkswagen T-Cross Derin Siyah
Volkswagen T-Cross Duman Gri
Volkswagen T-Cross Mercan Kırmızı
Volkswagen T-Cross Parlak sarı
Volkswagen T-Cross Refleks Gümüş
Volkswagen T-Cross Saf Beyaz
Ascot Gri

0 TL - 0 TLFiyatlar arasında

Hemen Ücretsiz Teklif Al

Paylaş
Favoriye Ekle
Logo
Volkswagen - T-Cross - Misafir Kullanıcı
1 Aralık 2025

O araç aldım 10 gün oldu sol taraftan tıkırtı sesi geliyor bugün servise götürdüm ses sorunu çözülemedi.Arsç daha 500 km de

(2)(0) Cevap yaz
Misafir Kullanıcı

Vw'gende eski kalite yok maalesef

(0)(0)
Misafir Kullanıcı

Taigo berbat bi araç

(0)(0)
Logo
Volkswagen - T-Cross - Misafir Kullanıcı
31 Ağustos 2025

Performans olarak super.kasisli yollarda beşik gibi sallanıyor.Yakit şehir içi 6-7,uzun yol 4,4 litre manuel.

(6)(2) Cevap yaz
Logo
Volkswagen - T-Cross - Misafir Kullanıcı
30 Temmuz 2025

https://www.sifiraracal.com/arac-karsilastirma/volkswagen-taigo-6547-VS-volkswagen-yeni-t-cross-8043

(5)(14) Cevap yaz
Misafir Kullanıcı

beş para etmez çöp araç

(0)(1)
Misafir Kullanıcı

KEDİ VE CİĞER MUHABBETİ

(1)(1)
Logo
Volkswagen - T-Cross - Misafir Kullanıcı
13 Şubat 2025

Konforlu ve yakıtı ekonomik bir araç

(17)(8) Cevap yaz
Logo
Volkswagen - T-Cross - Misafir Kullanıcı
4 Şubat 2025

2.5 ay önce T-Cross life Dsg aldım. Motorla ilgili bir arıza lambası yandığı için ( lamba sonradan söndü) servise gittim . Aracın beyni ile birşey arasında uyuşmazlık olmuş ,dosya açıp üreticiye danışacağız deyip, ikame araç verdiler. Bakalım ne olacak? Buna benzeyen sorun yaşayan var mı acaba? Bir de aracın süspansiyonları çok sert geldi bana. Yolu çok fazla hissettiriyor. 14 yıl kullandığım Golf'ün süspansiyonları meğersem ne güzelmiş!

(0)(0) Cevap yaz
Misafir Kullanıcı

Aracınız servisten çıkınca durum düzeldimi beyfendi

(0)(0)
Misafir Kullanıcı

Bende yeni makyajlı kasa life paketi aldım bendede motor arızası yandı beyın değişti ama arabanın sorunları bitmedi mahkemeye vrrdim

(0)(0)
Misafir Kullanıcı

Aynı durum bendede oldu. Aldığımın günü akşamı motor arıza lambası yondı. Servise aldılar dosya açtılar 10 gün sonra aracı aldım üstelik ikame ara bile verilmedi.

(0)(0)
Misafir Kullanıcı

Merhaba iyi günler geçmiş olsun biz de aynısını aldık yeni 40.000’de yolda gelirken arıza lambası yandı bugün sanayide bir tane daha gösterdik bilgisayara bağladılar Termostat arıza sebebimiş en kısa sürede değiştireceğiz

(0)(0)
Logo
Volkswagen - T-Cross - Misafir Kullanıcı
14 Ocak 2025

Şehir içi 11,6 dan aşağıya düşmüyor ben çok sakin ve dikkat ettiğim halde

(5)(6) Cevap yaz
Misafir Kullanıcı

Ben Aralık ta life paket aldım 0 araç 8 falan yakıyor daha düşer uzun yolda 6 litre gördü iyi sayılır

(0)(0)
Misafir Kullanıcı

2024 0 ALDIM UZUN YOLDA 5.8 GÖRDUM SEHİR İÇİ 9

(0)(0)
Misafir Kullanıcı

Şehiriçi 6.5ile7arası uzun yolda 4.5.yakıyor

(0)(0)
Logo
Volkswagen - T-Cross - Misafir Kullanıcı
30 Kasım 2024

Taigo daha mantıklı 2 kişilik aileler için t cross olabilir

(5)(14) Cevap yaz
Logo
Volkswagen - T-Cross - Misafir Kullanıcı
23 Temmuz 2024

Arkadaşlar kullanıyor memnun olduklarını söylüyorlar.özellikle yakıt çok iyiymiş

(11)(2) Cevap yaz
Misafir Kullanıcı

1 motor tabi az yakar

(0)(0)
Misafir Kullanıcı

ALDA GÖREYİM YAKIT NASIL İYİYMİŞ

(0)(0)
Logo
Volkswagen - T-Cross - Misafir Kullanıcı
9 Temmuz 2024

T gross mu Taigo mu alayım ?

(11)(7) Cevap yaz
Misafir Kullanıcı

1 senedir kullanıyıyorum çok memnunum arkadaşımda taigo var fark sadece boyunun 10-15 cm kadar uzun olması ama t cross iç kısmı dış görünüşü yol tutuşu bence daha iyi her iki araçıda kullandığım için yazıyorum ben memnunum ama ikisini kullanmadan alma derim </br>

(0)(0)
Logo
Volkswagen - T-Cross - Misafir Kullanıcı
19 Haziran 2024

Bizdede var çok memnunuz yoğun trafikte tüketim 9 litreyi bile gördüğümüz var, lakin uzun yolda 4.5 5 litre mükemmel değerler. Turbo sağlığı için start stop'u kapatarak kullanmanız daha iyi olur

(7)(0) Cevap yaz
Misafir Kullanıcı

Bizde çok memnunuz fiyatını dusurmeyin arkadaşlar bayii fiyatı çok yüksek 2200 filan diyorlar

(0)(0)
Misafir Kullanıcı

Sallamayın bayi 1800</br>2.el 1870

(0)(0)
Volkswagen için yorum yaz