
15 Ağustos 2025
Skoda yeti 2015 1.2 aktive düşünüyorum görüşlerimizi bekliyorum
(1)(0) Cevap yaz
Misafir Kullanıcı
Ben bu haziran ayında aldım 1.2 active çok çok memnunum fiyatının üzerinde bir araba. İçi geniş yüksek ve sürüş zevki çok iyi fiyatına göre... bit tek bayırda durduğun zaman ufak patinaj yapıyor kalkarken o kadar da olur.. hareket halinde bayır cayır bana misin demiyor.. karar sizin ama tavsiye ederim pişman olmazsin
(0)(0)
Skoda için yorum yaz











