
Kıral arba güvenlikli araba daha ne olsun pasat falan hikaye gemi gibi

arkadaslar 2016 1,6 130 hp otomatik touch paket için anlaştık cumartesi teslim alacagım kullnaların görüşleri benim için önemli dogru bir karar vermişmiyi tesekkürler
Ne kadad

Talisman en iyisi bin meyen bilemez

130 HP leri nasıl acaba yani hız olarak kaçı gorebilir
210 civarı
217

Kötü yorum yapanlar Talisman kullanmadan yorum yapiyor. Ön yargı. Renault yaa.

Arkadaşlar 1.6 Talisman icon paket almak istiyorum. Eski renault yetkili servisi olan şimdi özel tamirhane de usta tavsiye etmiyor. 160 BG her zaman bozuluyor ve tamiraneden çıkmıyor diyor. Kullanan arkadaşlar, hakikaten öyle bir sorunu varmı? Şimdi bir renault latidute 1.5 kullanıyorum ve çok memnunum. Talisman a geçme isteme sebebim daha fazla ekstra ve biraz daha yeni model. Teşekkürler.
Şu amk ustalarını dinlemiş olsaydık hepimiz hala at arabasına biniyor olurduk .
Aynen tamirden çıkmıyor

araba o kadar iyiiki arabadan inesim gelmiyor bizim hanıım kıskanır araba masaj yapıyor daha ne yapsın bu araba

Arkadaşlar yeni talisma n aldım bundan önce passat kullanıyordum alacak arkadaşlara tavsiye ederim ben en dolusunu aldım memnunum

ARKADAŞLAR BURSA MAİSTEN ALDIM 2016 AĞUSTOSTA BAŞLI BAŞINA HATA ARAÇ KESİNLİKLE ALMAYIN TAVSİYE ETMİYORUM!!! İSTEYEN ULAŞSIN </br>onurcankarakaya16@hotmail.com

Takside kullaniyorum bilgi almak isteyen arasin 535 693 5527







