Logo

Renault Austral

Renault Austral Alev Kırmızısı
Renault Austral Atlas Mavi
Renault Austral Mineral Gri
Renault Austral Sedef Beyazı
Renault Austral Yıldız Siyahı
Alev Kırmızısı

2.699.000 TL - 3.130.000 TLFiyatlar arasında

Hemen Ücretsiz Teklif Al

Paylaş
Favoriye Ekle
Logo
Renault - Austral - Misafir Kullanıcı
8 Mart 2026

Arkadaşlar bu hem elektrikli hemde benzinli degilmi şehir içi elektrik kullanmıyorum bu araç bilgi

(0)(0) Cevap yaz
Logo
Renault - Austral - Misafir Kullanıcı
18 Ocak 2026

Bende tum orta segmen suv ları arastırdım fıyat ve perfonmas olarak austrak tecno pakette kararımı verdı sanırım ay sonu aracı teslım edecekler

(6)(3) Cevap yaz
Logo
Renault - Austral - Misafir Kullanıcı
15 Ocak 2026

iç dizayn konforu yakıt tüketim açısından oldukça kullanışlı bir araç.

(1)(0) Cevap yaz
Logo
Renault - Austral - Misafir Kullanıcı
15 Ocak 2026

araç, motor hacmi ve teknik özellikleri göz önünde bulundurulduğunda yakıt tüketimi açısından ekonomik bir performans sunmaktadır. Şehir içi ve şehir dışı kullanımlarında gayet uygun bir araç. Ben çok memnunum.

(5)(0) Cevap yaz
Logo
Renault - Austral - Misafir Kullanıcı
15 Ocak 2026

test sürüşü yaptım gri lansman rengi, austral gayet başarılı bir araç

(2)(0) Cevap yaz
Logo
Renault - Austral - Misafir Kullanıcı
15 Ocak 2026

test sürüşü yaptım gri lansman rengi, austral gayet başarılı bir araç

(0)(0) Cevap yaz
Logo
Renault - Austral - Misafir Kullanıcı
16 Ekim 2025

17 Ekim 2025 cuma günü test sürüşü yapıcam SUV almaya bir adım yaklaştım kafalar çok karışık ne almalıyım diye 1. Toyota Corolla cros. 2. Pejo 3008 . 3. Opel granland . Ve austral siz hangisini alırdınız

(0)(0) Cevap yaz
Misafir Kullanıcı

Kesinlikle austral

(0)(0)
Misafir Kullanıcı

Austral

(0)(0)
Misafir Kullanıcı

Sorunsuzluk ve donanim ise toyota

(0)(0)
Misafir Kullanıcı

Abi ne Toyotasi saçmalama

(0)(0)
Misafir Kullanıcı

Eğerki austral alacaksanız 1.2 fullll hibrit olanı alın yakıt onda düşük. Diğeri 1.3 mil hibrit onun yakıtı fazla bilginiz olsun şwhir içğ en az 10lt.diyor kullananlar

(0)(0)
Misafir Kullanıcı

BENDE ARAŞTIRIYORUM TERCİH SIRALAMAM SİZİNKİ İLE AYNI ŞEKİLDE BENDE ÇOK KARARSIZIM

(0)(0)
Logo
Renault - Austral - Misafir Kullanıcı
10 Eylül 2025

Ben dün aldım. Zonguldak dan Ankara'ya geldim. Suana kadar gayet güzel. Sürüşü keyifli. Heybetli. Yakıtı da 2. Seneden sonra daha da düşecektir. Önce ki araçlardan bilyorum. Sikayaet var daki yorumlara çok dikkat etmeyin. Çünkü hangi arabayı alırsanız alın illa ki birşeyler çıkanlar oluyor. Tamamen şans meselesi.

(5)(4) Cevap yaz
Misafir Kullanıcı

2025 mild hybrid kullanıyorum 2 ay oldu eco modda şehir. İçi 8.5lt yakıyor.

(0)(0)
Logo
Renault - Austral - Misafir Kullanıcı
17 Ağustos 2025

Makyajlı Alpin paketi 3 gün önce teslim aldım. Hem tasarımıyla hem sorunsuz motor şanzımanıyla araç gerçekten çok güzel, elimdeki parayla alabileceğim en iyi seçenek bununla Corolla Cross idi, bu nasip oldu. Allah kaza bela vermesin. Düşünenlere tavsiye ederim. Tek olumsuz diyebileceğim şey: Küçük araçtan geçtim, lastik ebatlarından mı bilmiyorum teker sesi araç içine bir tık fazla geliyor. PPF ile beraber alt takımlara ses yalıtım da düşünüyorum.

(1)(7) Cevap yaz
Misafir Kullanıcı

O ses kronik geçmiş olsun ??

(0)(0)
Logo
Renault - Austral - Misafir Kullanıcı
23 Nisan 2025

araci kasimda aldim gerçekten süper bir aracam hiç bir problem yaşamadım konforlu ve güçlü araç

(5)(4) Cevap yaz
Renault için yorum yaz