Logo

Peugeot 301

Peugeot 301 Alp Beyazı
Peugeot 301 Platinum Gri
Peugeot 301 Tekno Gri
Peugeot 301 Titanyum Gri
Peugeot 301 Metalik Mavi
Peugeot 301 Onyx Siyah
Alp Beyazı

Bu aracın üretimi durdurulmuştur.
Teklif talebi alamazsınız.
Logo
Peugeot - 301 - Misafir Kullanıcı
1 Mart 2026

2019 MODEL PEUGEOT 301 1.2PURETECH ACTİVE PAKET ALIRMI

(0)(4) Cevap yaz
Misafir Kullanıcı

Fiyat uygunsa alınır ama trigeri yağlı kayış mı sorun ?

(0)(0)
Misafir Kullanıcı

Ya sorun moruk yok. Ama altı yılda bir değişecek ise için rahat etsin diye bir sene erken değiştirirsin.

(0)(0)
Logo
Peugeot - 301 - Misafir Kullanıcı
17 Haziran 2025

2013 MODEL 1.6 HDİ ALDIM 2014 DE 30BİNDE 240 DİNDE SATTIM COK MEMNUNDUM ŞİMDİ 2018 MODEL 1.6 BLU HDİ ALDIM 140 BİNDE COK MEMNUNUM

(5)(2) Cevap yaz
Logo
Peugeot - 301 - Misafir Kullanıcı
2 Ekim 2024

dizel almayı düşünüyorum Bluehdi mi önerirsiniz yoksa hdi mi?

(9)(142) Cevap yaz
Misafir Kullanıcı

Aşırı rüzgar sesi veriyor içeriye

(0)(0)
Misafir Kullanıcı

301 pejo 2025 model 1.6 model fiati ne kadar pesinati ne kadar

(0)(0)
Logo
Peugeot - 301 - Misafir Kullanıcı
1 Ağustos 2024

1.6 hdi ve 1.6 bluehdi arasındaki farklar nedir tercihimi hangisinden yana kullanmalıyım sebebleriyle beraber söylerseniz çok teşekkür ederim

(56)(212) Cevap yaz
Misafir Kullanıcı

Hdi ler parteküllü blue hdı ler edblue ve parteküllü

(0)(0)
Logo
Peugeot - 301 - Misafir Kullanıcı
8 Temmuz 2024

Bende 301 dizel 1.5 allur paketi vardır 132000 de sadece ön tamponunda işlem görmüş bunun için 12500 TL tramer çıktı oda sigortadan yapıldığı için normalde o kadar tutmuyor 2014 model boyası değişeni yok yakıt çok iyi kolay kolay arza çıkartmaz yada bana denk gelmedi yani emsaline göre iyi arabadır satmamaın sebebi otomatik almak istediğim içindir. Fiyatı 530

(13)(9) Cevap yaz
Misafir Kullanıcı

İlan numarası varmı ?

(0)(0)
Misafir Kullanıcı

Numara yaşar mısın

(0)(0)
Misafir Kullanıcı

Satiliksa numaranı yazarmisin

(0)(0)
Logo
Peugeot - 301 - Misafir Kullanıcı
14 Mayıs 2024

2020 model 1.5 blue hdi almayı düşünüyorum sizce nasıl bir araç kronik bir arızası varmı

(0)(37) Cevap yaz
Misafir Kullanıcı

Yok aynısı bizde var

(0)(0)
Logo
Peugeot - 301 - Misafir Kullanıcı
4 Mayıs 2024

Iyi günler. Pejo 301 1.6 almayı düşünüyorum 2016-2018 arasi . Hdi ve bluehdi arasındaki fark nedir . Hangisi daha iyi acaba. Kullanan arkadaşlar bilgilendirirseniz çok memnun olurum

(60)(92) Cevap yaz
Misafir Kullanıcı

Bende 2016 1.6 HDI var ikinci sahibiyim çok memnunum bakımlarını muntazam yaptırdınmı sıkıntı yaşamazsın tabiki alırken ekspertize gösterin</br>

(0)(0)
Misafir Kullanıcı

Ayrıca bagaj ve iç hacmi çok geniş japon arabalarını bagaja atar götürür ??

(0)(0)
Misafir Kullanıcı

Hdi

(0)(0)
Misafir Kullanıcı

Blue hdı ler edblue var o yüzden biraz daha sorunlu

(0)(0)
Logo
Peugeot - 301 - Misafir Kullanıcı
3 Mayıs 2024

Memnun olanlar galiba araba kullanmamis pejodan uzak durun derim ilk arabasi olanlar memnun olabilir ama baska arabaya binene kadar dir citroen c elyes almanizi oneririm kasa ayni ama konfor yol tutuşu olsun sağlamlık olsun pejo 301 den 100 kat daha iyi yinede siz bilirsinz ben japon arabası dışında kullanmiyorum artik sorun yok masraf yok kalite var

(6)(27) Cevap yaz
Misafir Kullanıcı

Hangi Japon arabası

(0)(0)
Misafir Kullanıcı

Evet 301 konfor açısından biraz zayıf ama segmentindeki araçların hemen hemen hepsinden iyi 1.6 hdi mükemmel güçlü ve sorunsuz motor. Ben 2017 model 1.6 sıfır aldım her 10 binde bakımları aksatmadan yaptırdım arac şu an 140 binde sadece ön teker bilyesi değişti başka hiç bir sorun yasamadim motor ilk günkü gibi. En önemlisi yakıt cimrisi sağlamlık ve yakıt olarak 1.6 hdi motoru ve 1.5 dci motoru tek geçerim

(0)(0)
Logo
Peugeot - 301 - Misafir Kullanıcı
27 Mart 2024

Peugeot 301 almayı düşünüyorum raporla mümkün mü fiyat ne kadar

(1)(2) Cevap yaz
Logo
Peugeot - 301 - Misafir Kullanıcı
21 Mart 2024

İyi gunler 2019 1.2 puretech almayi dusunuyorum yorumlari okudum yalitimi zayif ice ses geliyo falan yazmislar kullanan varsa kisa bilgi verebilir mi yol tutusu ariza parca durumu nasil kullanislimidir kafamizj yorar mi tesekkurler

(0)(9) Cevap yaz
Misafir Kullanıcı

Alıcaksan dizelini al.Yol tutuşu gayey iyi yormuyor.Parça olarak kolay bulunuyo.yakıt olarak az yakıyo.Aracın bakımlarını zamanında yaptırırsan arıza yapmaz.Bende 2014 1.6hdi var.Bugüne kadar arıza yaptığını görmedim.</br>

(0)(0)
Misafir Kullanıcı

Şuan memnunmusun

(0)(0)
Peugeot için yorum yaz