
2019 MODEL PEUGEOT 301 1.2PURETECH ACTİVE PAKET ALIRMI
Fiyat uygunsa alınır ama trigeri yağlı kayış mı sorun ?
Ya sorun moruk yok. Ama altı yılda bir değişecek ise için rahat etsin diye bir sene erken değiştirirsin.

2013 MODEL 1.6 HDİ ALDIM 2014 DE 30BİNDE 240 DİNDE SATTIM COK MEMNUNDUM ŞİMDİ 2018 MODEL 1.6 BLU HDİ ALDIM 140 BİNDE COK MEMNUNUM

dizel almayı düşünüyorum Bluehdi mi önerirsiniz yoksa hdi mi?
Aşırı rüzgar sesi veriyor içeriye
301 pejo 2025 model 1.6 model fiati ne kadar pesinati ne kadar

1.6 hdi ve 1.6 bluehdi arasındaki farklar nedir tercihimi hangisinden yana kullanmalıyım sebebleriyle beraber söylerseniz çok teşekkür ederim
Hdi ler parteküllü blue hdı ler edblue ve parteküllü

Bende 301 dizel 1.5 allur paketi vardır 132000 de sadece ön tamponunda işlem görmüş bunun için 12500 TL tramer çıktı oda sigortadan yapıldığı için normalde o kadar tutmuyor 2014 model boyası değişeni yok yakıt çok iyi kolay kolay arza çıkartmaz yada bana denk gelmedi yani emsaline göre iyi arabadır satmamaın sebebi otomatik almak istediğim içindir. Fiyatı 530
İlan numarası varmı ?
Numara yaşar mısın
Satiliksa numaranı yazarmisin

2020 model 1.5 blue hdi almayı düşünüyorum sizce nasıl bir araç kronik bir arızası varmı
Yok aynısı bizde var

Iyi günler. Pejo 301 1.6 almayı düşünüyorum 2016-2018 arasi . Hdi ve bluehdi arasındaki fark nedir . Hangisi daha iyi acaba. Kullanan arkadaşlar bilgilendirirseniz çok memnun olurum
Bende 2016 1.6 HDI var ikinci sahibiyim çok memnunum bakımlarını muntazam yaptırdınmı sıkıntı yaşamazsın tabiki alırken ekspertize gösterin</br>
Ayrıca bagaj ve iç hacmi çok geniş japon arabalarını bagaja atar götürür ??
Hdi
Blue hdı ler edblue var o yüzden biraz daha sorunlu

Memnun olanlar galiba araba kullanmamis pejodan uzak durun derim ilk arabasi olanlar memnun olabilir ama baska arabaya binene kadar dir citroen c elyes almanizi oneririm kasa ayni ama konfor yol tutuşu olsun sağlamlık olsun pejo 301 den 100 kat daha iyi yinede siz bilirsinz ben japon arabası dışında kullanmiyorum artik sorun yok masraf yok kalite var
Hangi Japon arabası
Evet 301 konfor açısından biraz zayıf ama segmentindeki araçların hemen hemen hepsinden iyi 1.6 hdi mükemmel güçlü ve sorunsuz motor. Ben 2017 model 1.6 sıfır aldım her 10 binde bakımları aksatmadan yaptırdım arac şu an 140 binde sadece ön teker bilyesi değişti başka hiç bir sorun yasamadim motor ilk günkü gibi. En önemlisi yakıt cimrisi sağlamlık ve yakıt olarak 1.6 hdi motoru ve 1.5 dci motoru tek geçerim

Peugeot 301 almayı düşünüyorum raporla mümkün mü fiyat ne kadar

İyi gunler 2019 1.2 puretech almayi dusunuyorum yorumlari okudum yalitimi zayif ice ses geliyo falan yazmislar kullanan varsa kisa bilgi verebilir mi yol tutusu ariza parca durumu nasil kullanislimidir kafamizj yorar mi tesekkurler
Alıcaksan dizelini al.Yol tutuşu gayey iyi yormuyor.Parça olarak kolay bulunuyo.yakıt olarak az yakıyo.Aracın bakımlarını zamanında yaptırırsan arıza yapmaz.Bende 2014 1.6hdi var.Bugüne kadar arıza yaptığını görmedim.</br>
Şuan memnunmusun






