Nissan Qashqai








2.720.400 TL - 4.330.200 TLFiyatlar arasında

Qashqai ile uzun yola da çıktım, şehir içinde de kullandım. Direksiyonu yumuşak, sürmesi keyifli. İçerisi beklediğimden geniş, özellikle arka koltuklar rahat. Yakıtı da kullanımına göre gayet normal

2 yıldır kullanıyorum ekonomik yol tutuşu süper yakıt Yok denecek kadar az kullanışlı model

İçi geniş, özellikle bagaj alanı pratik. Şehir içi sürüşü rahat, uzun yolda da konforlu. Yakıtı suvlara göre normal genel olarak aile arabası arayanlar için dengeli bir seçenek.

Araç bulunduğu ortamda farkını hemen hissettiriyor, oldukça karizmatik bir duruşu var.

Nissan Qashqai fiyatına göre dolu bir araç diyebilirim Konforu yerinde yolda oturaklı duruyor Motor günlük kullanım için yeterli yakıtı da abartmıyor Bakım masrafları segmentine göre makul İkinci elde alıcısı hazır parasının karşılığını veren bir araç

Nissan Qashqai fiyatına göre dolu bir araç diyebilirim Konforu yerinde yolda oturaklı duruyor Motor günlük kullanım için yeterli yakıtı da abartmıyor Bakım masrafları segmentine göre makul İkinci elde alıcısı hazır parasının karşılığını veren bir araç

yol tutuşu ve sürüş konforu gerçekten başarılı

motor performansı gayet iyi bir araç. Yakıt tüketimi ekonomik. Yaklaşık 2 ay önce aldım ve gayet memnunum. Çok rahat bi şekilde tavsiye ediyorum bu aracı almak isteyenlere...
100 km 1.6 dizel alınırmı

Ne güzel 1.3 Tce motor mind hibrit yapmışsın, şanzımana cvt koymak nedir ya... Koysana E-CVT veya EAT8 mis gibi... Almak mantıklı durmuyor maalesef...
Yanlış üstüne yanlış yorumlar. Cvt sisteminde kafanızda canlandırdığınız gibi vites artmaz. Sonsuz orana sahiptir .Duruma göre en uygun oranı yakalar ve turbo motorlu araçlarda pamuk gibi gidersiniz .(Renaulttan tutun da hondalara kadar, toyota dan subarulara kadar) ayrıca incelerseniz subarunun 380 torklu araçlarında bile cvt vites olduğunu görürsünüz ...
Subaru'nun hangi CVT'li aracında 380 tork var?
CVT+Yüksek Tork=ARIZA
380 torklu ve CVT şanzımanlı araçları Subaru yüksek arıza oranı nedeniyle artık üretmiyor, o eskidenmiş.

En son 2025'te girdiği EuroNcap testinden 4 yıldız aldı.
2025 standartları önceki yıllardan daha da yüksek, o yüzden 5 yıldız almak daha zor.
