Logo
Banner
kia

Kia

Logo
Kia - Cerato - Misafir Kullanıcı
7 Nisan 2026

2023 cerato aldım. tek takıldığım konu soğuk havalarda ilk çalıştırmada ayağım frende iken biraz vuruntu hissediyorum. motor ısınınca düzeliyor birdaha olmuyor. sizlerde de varmı.

(1)(3) Cevap yaz
Logo
Kia - XCeed - Misafir Kullanıcı
24 Mart 2026

Xceed 1.0 mild hibrid bir hafta önce aldım.Sehir içi trafiğinde kullandım Yakıt olarak 4.8 gördüm.Gercekten mükemmel .araç konforlu.cok.atik .seri bir araç iç kalitesi konsol yumuşak deri.Kia ya helal olsun.bu araç çok tutar.

(9)(1) Cevap yaz
Misafir Kullanıcı

Araçtan memnun musunuz hala?Bende almayı düşünüyorum

(4)(1)
Misafir Kullanıcı

1.0 araca o para verilmez

(1)(1)
Misafir Kullanıcı

1.0 bu segmentte bu kategoride daha iyi araçlar hangileri?

(0)(1)
Misafir Kullanıcı

Ön park sensörü var mı

(0)(0)
Misafir Kullanıcı

Biri yazmış on park sensoru varmı.yok.olsa ne olur.in numara geri görüşü var.sessiz.hibrit farkı.yakiti az.gosterisli.ic malzemesi yumuşak.arastirin.inceleyin canlı canlı.clio olmuş 2.000.000 b segment.c cegment geniş.ferah.bu araç.1.5 ton ağırlığında.

(1)(0)
Misafir Kullanıcı

Ön park sensörü var mı diye sorulmuş, ayarlı genç cevap vermiş"on numara geri görüş kamerası var" diye.</br>Yazık

(2)(0)
Logo
Kia - Stonic - Misafir Kullanıcı
19 Mart 2026

Bizde stonic var 1.4 mpi motor araç bana göre berbat perfonmans öyle Bi kötü ki araç gitmiyor resmen araç tip olarakda çok tipsiz hiç yakışıklı değil konfor kötü kalite baya kötü hani bari sorunsuz diyeceksiniz sorunsuz hiç değil bunun rakibi bayon var onu stonicden de beter buluyorum açıkçası bu araçlara 1.4 m vereceğime giderim daha fazla para biriktirip qashqai tucson alırım neyseki 1,2 yıla satacağız aracı inşallah

(2)(0) Cevap yaz
Misafir Kullanıcı

Sanki almadan önce hiç araştırmamış gibi

(0)(0)
Logo
Kia - Stonic - Misafir Kullanıcı
19 Mart 2026

Bizdede bir tane stonic var beyler hiç önermem tipi nasıl desen yok kalite,konfor perfonmans desen onlar hiç yok sadece iyi olduğu konu sorunsuz olması zaten bide bunun kuzeni bayonda var o araç stonicden de beter

(2)(0) Cevap yaz
Logo
Kia - Sportage - Misafir Kullanıcı
11 Mart 2026

Kia Sportage elagans 2020 almayı düşünüyorum inerirmisiniz alinirmi kronik sıkıntıları varmidir

(2)(13) Cevap yaz
Logo
Kia - Yeni Sportage - Misafir Kullanıcı
23 Şubat 2026

Bu arabayi almak istiyorum ama

(2)(0) Cevap yaz
Logo
Kia - XCeed - Misafir Kullanıcı
16 Şubat 2026

Yakın zamanda alan oldu mu? Bende almayı planlıyorum tavsiye eder misiniz? Teşekkürler.

(11)(5) Cevap yaz
Misafir Kullanıcı

bende alacağım galiba yakın zaman gidip inceledim araştırdım diğer markalara göre f/p de lider bence

(1)(0)
Misafir Kullanıcı

Yeni aldım.cok az yakıyor.hibrit farkı olsa gerek.atak.seri.keyifli.

(1)(0)
Misafir Kullanıcı

16 ay oldu aldım 2024 model mükemmel

(1)(0)
Logo
Kia - K2500 - Misafir Kullanıcı
30 Ocak 2026

Bu araç niye Türkiye'de yok her ülkede var Türkiye'de de nerde boş teneke Kia kamyonet var burda

(0)(0) Cevap yaz
Logo
Kia - Cerato - Misafir Kullanıcı
26 Ocak 2026

Bende düşünüyorum 2017 cerato egea ya göre nasıl kullananlar tavsiye ediyorumu

(8)(0) Cevap yaz
Logo
Kia - XCeed - Misafir Kullanıcı
21 Ocak 2026

2023 model 160ps 1.5 benzinli 40000 km oldu, üzerindeki fabrika conti lastiklerle araç hafif sola çekerken rot ayarı yaptırdım olmadı, sonra 6 farklı yerde yaptırdım ama tutmadı zaten 6 tanesinden hiçbirisinin makinasında menüden xceed çıkmıyor, x değil ceed 2019- .. seçimi yapılıyor. Yeni lastik bridgestone aldım rot bir türlü tutmuyor. Araç kazasız, ya sola ya sağa çekiyor. Yetkili servis rot ve direksiyon kalibrasyon dahil çözemedim. Yaşayan var mı

(1)(2) Cevap yaz
Misafir Kullanıcı

Rotçuların %90 ı kamber açısına bakmıyor .</br>2 sene boyunca mitsubishi aracımla gezmediğim rotçu kalmadı. Sonunda Sultanbeyli saniyede bir rotçuya girdim. Su terazisi kullanarak yaptılar

(0)(0)
...