

Kia

2023 cerato aldım. tek takıldığım konu soğuk havalarda ilk çalıştırmada ayağım frende iken biraz vuruntu hissediyorum. motor ısınınca düzeliyor birdaha olmuyor. sizlerde de varmı.

Xceed 1.0 mild hibrid bir hafta önce aldım.Sehir içi trafiğinde kullandım Yakıt olarak 4.8 gördüm.Gercekten mükemmel .araç konforlu.cok.atik .seri bir araç iç kalitesi konsol yumuşak deri.Kia ya helal olsun.bu araç çok tutar.
Araçtan memnun musunuz hala?Bende almayı düşünüyorum
1.0 araca o para verilmez
1.0 bu segmentte bu kategoride daha iyi araçlar hangileri?
Ön park sensörü var mı
Biri yazmış on park sensoru varmı.yok.olsa ne olur.in numara geri görüşü var.sessiz.hibrit farkı.yakiti az.gosterisli.ic malzemesi yumuşak.arastirin.inceleyin canlı canlı.clio olmuş 2.000.000 b segment.c cegment geniş.ferah.bu araç.1.5 ton ağırlığında.
Ön park sensörü var mı diye sorulmuş, ayarlı genç cevap vermiş"on numara geri görüş kamerası var" diye.</br>Yazık

Bizde stonic var 1.4 mpi motor araç bana göre berbat perfonmans öyle Bi kötü ki araç gitmiyor resmen araç tip olarakda çok tipsiz hiç yakışıklı değil konfor kötü kalite baya kötü hani bari sorunsuz diyeceksiniz sorunsuz hiç değil bunun rakibi bayon var onu stonicden de beter buluyorum açıkçası bu araçlara 1.4 m vereceğime giderim daha fazla para biriktirip qashqai tucson alırım neyseki 1,2 yıla satacağız aracı inşallah
Sanki almadan önce hiç araştırmamış gibi

Bizdede bir tane stonic var beyler hiç önermem tipi nasıl desen yok kalite,konfor perfonmans desen onlar hiç yok sadece iyi olduğu konu sorunsuz olması zaten bide bunun kuzeni bayonda var o araç stonicden de beter

Kia Sportage elagans 2020 almayı düşünüyorum inerirmisiniz alinirmi kronik sıkıntıları varmidir

Bu arabayi almak istiyorum ama

Yakın zamanda alan oldu mu? Bende almayı planlıyorum tavsiye eder misiniz? Teşekkürler.
bende alacağım galiba yakın zaman gidip inceledim araştırdım diğer markalara göre f/p de lider bence
Yeni aldım.cok az yakıyor.hibrit farkı olsa gerek.atak.seri.keyifli.
16 ay oldu aldım 2024 model mükemmel

Bu araç niye Türkiye'de yok her ülkede var Türkiye'de de nerde boş teneke Kia kamyonet var burda

Bende düşünüyorum 2017 cerato egea ya göre nasıl kullananlar tavsiye ediyorumu

2023 model 160ps 1.5 benzinli 40000 km oldu, üzerindeki fabrika conti lastiklerle araç hafif sola çekerken rot ayarı yaptırdım olmadı, sonra 6 farklı yerde yaptırdım ama tutmadı zaten 6 tanesinden hiçbirisinin makinasında menüden xceed çıkmıyor, x değil ceed 2019- .. seçimi yapılıyor. Yeni lastik bridgestone aldım rot bir türlü tutmuyor. Araç kazasız, ya sola ya sağa çekiyor. Yetkili servis rot ve direksiyon kalibrasyon dahil çözemedim. Yaşayan var mı
Rotçuların %90 ı kamber açısına bakmıyor .</br>2 sene boyunca mitsubishi aracımla gezmediğim rotçu kalmadı. Sonunda Sultanbeyli saniyede bir rotçuya girdim. Su terazisi kullanarak yaptılar
