
Kia yarı yerli olan, fiyat aralığındaki Tofaş ve Renodan daha sağlam bir araba

2015 1.4 cvvt sedan ı 5 yıldır kullanıyorum .Bu güne kadar herhangi bir sorun çıkarmadı.yakit olarakta ortalama 6, 5 litre..eksi yanları..ses fazla alıyor ve süspansiyonlar sert.sonuç olarak bence tam bir aile aracı. Bagajı çok geniş.

Kia saglam yerli arabadan iyı forumda hep iyi diyorlar

2012 Kia Rio cvvt 1.4 benzinli kullanıyorum. 6 aylıkken tüp taktırdım landirenzo. satıp yeni araba alayım desem de suvlar da dahil bu arabanın üzerinde araba göremediğim için çok kararsızım. yakıtı da güzel her şeyi de güzel.

Bende 2017 a4 var ikinci araç olarak aldım 2006 model sedan müthiş bi araba sade ve güzel güçlü içi geniş gerçekten çok hoşuma gitti full orjinal bi araç ben çok memnunum alfığım için

Bende 2017 a4 var ikinci araç olarak aldım 2006 model sedan müthiş bi araba sade ve güzel güçlü içi geniş gerçekten çok hoşuma gitti full orjinal bi araç ben çok memnunum alfığım için

Bende 2017 a4 var ikinci araç olarak aldım 2006 model sedan müthiş bi araba sade ve güzel güçlü içi geniş gerçekten çok hoşuma gitti full orjinal bi araç ben çok memnunum alfığım için

bu kasa 120 beygir ve torku daen az 175 olmalı

Aracın duruşundan tut, kullanılan malzemesi,donanımı her özelliğiyle mükemmel bir araç olmuş.





