

Jeep

Merhaba 2025 model jeep compas ın summit paketini almayı düşünüyorum, aracın güvenliği, motoru ve yakıtı hakkında bilgi sahibi olanlar cevap yazabilir mi?

Benim 2000 model 4.7 benzinli bordo renkli vardı. Çok farklı marka aracım oldu. Land Rover, Mercedes, BMW, Ford gibi. Ama bu araçtan aldığım zevki hiç bir araç vermedi. Sürüşü, konforu, rahatlığı, performansı, gücü. SATTIĞIMA PİŞMAN OLDUĞUM TEK ARACIM.

Bende almayı düşünüyorum ama hibrit harici hangi kaç motor iyidir bilgi verirmisiniz
merhaba bende 1.5 hıbrıt var ve hiç birşey yakmıyor
Almayı düşünüyorum hibrit fakat bilgim yok

En çok tutulan motor seçeneği hangisi acaba

Jeep compass 1.3 mü tercih edilmeli 1.4 motoru mu? Kronik sıkıntı var mı motorlarında
1.3 çift kavrama ise almayın . Normalde hiç böyle bir şey demem ,çünkü araba zevk işidir ama fiat 500x 1.3 dct şanzımanda o kadar yorucu deneyimlerim oldu ki zararına sattım ( 2021 yılında. Belki artık yazılım ile bı sorunlar bitmiştir ,bilemiyorum )
1.5 korkmayın alın cok basarılı
1,3 lerden uzak durun

2023 1.5 hybrit kullaniyorum yaklasik 1 senedir. Yol tutusu gayet iyi, fren sistemi guzel Hibrit motor sanziman uyumu guzel Karma tuketim ortalama yakit 5.4 lt. Cam tavan led farlar serit takip ve carpisma onleyici gayet basarili Sanziman gecisleri vites ayarlamasi gayet guzel Tek olumsuz tarafi 7. Vites 2 bin devirde 100 km yapiyor. Bu oran dusuk. Arti ruzgar surtunme orani fazla.. uzun yolda cok surat yapilqcak arac degil. Sehir ici icin mukemmel..
Yüksek süratlerde ses yalıtımı nasıl?
2023 lontitude hybrit aracın var. 50km yi görmüyorum. 26-28 aralığında hop benzine geçiyor. Çalışma mantığını mı anlamadım. </br>

2015 jeep renagate otomatik aracim mevcut Pratik degil duz yolda bile sanki gaz yemiyor gibi geliyor.normal midir.

2015 jeep renagate otomatik aracim var Duz yolda giderken bile gaz yemiyor normal midir

Ben 2020 model sıfır full 1.3 4x2 benzinli aldım 3 senedir kullanıyorum. Rölsntide titreme sorunu var 3 senedir gideremediler. Sonunda bu araçlarda bu problem var bu şekilde kullanacak dediler. Bir daha jeep mi yada fiatın müdahil olduğu bir araç mı tövbe..
Cantlarina baktır yamuk olabilir </br>veya Amasorlerine baktır
Kia da ayni benzinlilerdrin hepsi rilantide titritir galiba
aveoda da aynı sıkıntı var</br>

Jeep in plug-in hibrit aracını düşünüyoruz ancak araç hakkında hiç bilgimiz yok alınır mı, kalitesi nasıl, parçası nasıl, güvenlik önlemleri nasıl daha önce plug-in hibrit almış olna var mı memnun mu?
