

Chery

ya bir önceki sitede resimleri büyütebiliyorduk şu anki güncelleme iyi olmamış

145 hp. Modeli kullanıyorum, sorusu olan arkadaşlara yardımcı olmaya çalışırım
Fitesi nasıl? Motor fites uyumu?</br>Fitese el ile müdahale edebiliyor muyuz ?
Getrag 7 ileri çift kavrama (yağlı)</br>Pro 145 olan modeller koldan vites manuel müdahale yok,</br>Ben beğeniyorum herhangi bir proplem yaşamadım
7 ileri dCT yağlı şanzıman. Koldan vites / manuel müdahele yoK. Ben memnunum
Getrqg iyidir. Bemeve ve reno da kullanıldı
Yakıt performansı ve diğer konulardaki eksileri veya artıları nelerdir?
Yakıt ve çekiş konusunda çok sorun oluyor mu yokuşlu bi şehir için.

Eşdeğer diğer araclardan enaz 1 milyon daha ucuz
Bende chery 7 promax aldım 1 sene kullandım satarken expertiz yaptım araba lokal boyalı çıktı servise gittim servis ilgilenmedi . Şöför kısmındakı kapı zor açılıyor servis kronik sorun didi sanruftan sess geliyor hemen sattım zararına bence hiç almayın

Alırken tereddüt etmiştim. Aşırı memnunum. Bu fiyata bundan iyisi yok arkadaşlar

Bu arabaların en büyük sorun alan kişiler. Bu markayı alanlar audi mercedes bmw gibi markalara ne gerek ver diye ortalıkta geziyor. Daha cahilleri volvonun sahibi zannediyor
Selam. Volvo sahibisiniz sanırım. Herkez maddi gücüne veya ekonomisini düşündügü için aynı zamanda opsiyonsuz dolu bir sahibi olmak ister, Chery bu imkanı sunmuş. Tabiki mersedes volvo gibi isimde yapmış kaliteli araç ve yaşam kim istemez. Ama bu araç tercihide olsa birinin başkalarını</br>küçük hor görmesini gerektirmez. Sonuçta hiçkimse Volvo ile gömülmüyor. Bu arada şu an ne cheri sahibiyim nede mersedes veya volvom var.
Volvo'nun sahibi Geely ama Chery de Jaguar Land Rover'ın %50 ortağı çok bilgin arkadaş.
Diğer araçların fiyatını da konuşsan
Harika yazmışsın ve gerçekten çok haklısın. harbi şu aracı alanlarda bi afra bi tafra, cherry den başka tüm markaları küçümsemeler, yok dünyayı salladı, yeni dünya hakimi bilmem ne, millet uçuyor da uçuyor, Allah kaza bela versin, iyi günlerde güle güle kullansınlar ama bu kadar abartmaya gerek var mı? Yok.

engelli raporu ile silivri çetaştan aldım arac çok yakıyor diyen arkadaslar Dsuv benzinli araç bu 100 km 8-11 lt arası yakması normal niye şaşırıyosunuz Arslanı besleyen yemine razı olur...der konfiçyus usta...
Çetaş bayi nasıl kardeşim memnun kaldınmı
bu engelli raporları kötüye kullanılıyor
Engelli yüzdesi kaç olmalı acaba

engelli raporu ile silivri çetaştan aldım arac çok yakıyor diyen arkadaslar Dsuv benzinli araç bu 100 km 8-11 lt arası yakması normal niye şaşırıyosunuz Arslanı besleyen yemine razı olur...der konfiçyus usta...
biyo kaktırırım konfiçyusu görürsün

engelli raporu ile silivri çetaştan aldım arac çok yakıyor diyen arkadaslar Dsuv benzinli araç bu 100 km 8-11 lt arası yakması normal niye şaşırıyosunuz Arslanı besleyen yemine razı olur...der konfiçyus usta...

Bu aracin LPG uyumu nasıl
garantiden çıkacağı için taktırmak istemez kimse
Birçok bayii garantiyi bozmadan takıyor Fiat Hyundai gibi çeri neden yapmıyor

D segmenti bir araç olduğundan Yakıt olarak diğer markalar la aynı derece de yakıyor. Chery yakıt tüketim bilgisini gerçek değerlerle veriyor. diğer markalar ise verilen değer üzerine ortalama 2 Lt ilave etmeniz gerekiyor. engelli raporuyla En full paketi de alına biliyor.
Hocam engelli raporunda yerli olma durumunu göz önünde bulundurmuyorlar mı?bize sadece reno fiyat ve Toyota dediler
