Logo
Banner
byd

Byd

Logo
Byd - Atto 2 - Misafir Kullanıcı
23 Aralık 2025

Araba yok ocakta gelecekmiş ve fiyat farki yansıtacaklarmis hep kandirmaca

(1)(0) Cevap yaz
Misafir Kullanıcı

Sakin yedek parcasi yok herhangi bir kazada en az 1 ay beklesiniz

(0)(0)
Logo
Byd - Atto 2 - Misafir Kullanıcı
21 Aralık 2025

Hiç bir bilgisi yazmıyor araçların.

(1)(0) Cevap yaz
Logo
Byd - Atto 3 - Misafir Kullanıcı
19 Kasım 2025

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

(0)(0) Cevap yaz
Logo
Byd - Han - Misafir Kullanıcı
23 Haziran 2025

özelliklerin neden göstermiyor siteniz

(0)(0) Cevap yaz
Logo
Byd - Seal U EV - Misafir Kullanıcı
22 Haziran 2025

Byd markası dünyada ne kadar satış yapmış Euro NCAP den kaç yıldız almış. Hepimizin elinde çin malı telefonlar var. Bırakın bu algıları. Yıllardır Avrupa arabaları aldık. Zaten Avrupalı markalar da Çin'de üretim yapıyorlar. Renault Clio bile 1.5-2 milyon olmuş.

(5)(4) Cevap yaz
Logo
Byd - Atto 3 - Misafir Kullanıcı
18 Haziran 2025

Çöp, bir ara gördüm, yürüyen klima gibi ses çıkarıyor, övdükleri teneke bu mu dedim, elektrikli de tesla en iyisi ama elan musk salağı yüzünden o da zorda

(0)(0) Cevap yaz
Logo
Byd - Seal U EV - Misafir Kullanıcı
18 Haziran 2025

Çok saçma bir marka yaw, bizim millet niye hemen herşeye atlar bilmem ki, cherry, byd, jaecoo,mg yaw uzak durun arkadaş, bunlar yurtdışında 16-18-20 bin dolar civarı dandik araçlar, bizim gibi herşeye atlayanlara satılıyor, çok değil 3-5 seneye kokuları çıkar, paranıza yazık

(6)(12) Cevap yaz
Misafir Kullanıcı

Komikçi

(0)(0)
Misafir Kullanıcı

yurt dışında mersedes bmv de o paralara satılıyor kardeşim ama

(0)(0)
Misafir Kullanıcı

Türkiyedede aynı fiyat ama malum iktidar verginin dozunu kaçırdı bu nedenle fiyat 3 katına çıkıyor

(0)(0)
Logo
Byd - Seal U DM-İ - Misafir Kullanıcı
2 Mayıs 2025

Azerbaycanda bu arac 1 milyon tl. Nerdeyse 1 yil oldu kullaniyorum 38bin km yol yaptim hiç bir sikintisi yok

(7)(2) Cevap yaz
Misafir Kullanıcı

Orada bir tane de hazineye hediye etmiyor. Çok cimriler

(0)(0)
Logo
Byd - Seal U EV - Misafir Kullanıcı
27 Nisan 2025

Donanım olarak iyi olabilir fakat fiyat performans aracı değil %10 luk vergi dilimini aştığından sanırım fiyatı değerinden 500-600bin TL daha fazla olduğunu düşünüyorum. Hele önce parası olanlar bir alsın bize sıra gelirse düşünürüz

(2)(6) Cevap yaz
Misafir Kullanıcı

BYD ARAÇLARI ALDIĞIM KULLANICI YORUMLARINA GÖRE, HİÇ BAHSEDİLDİĞİ GİBİ OLMADIĞI İFADE EDİLİYOR, BU ARAÇLAR İÇİN HIZLI GEÇİŞ OLDU, BATARYALI ARAÇLARIN NE GETİRECEĞİ HALEN BELİRSİZ..</br>EN İYİSİ KOY BENZİNİ MAZOTU BAS GİTSİN..</br>YON MENZİL ŞU KADAR BU KADAR ALAYI MAVRA ATIYOR SANIRIM...

(0)(0)
Logo
Byd - Seal U EV - Misafir Kullanıcı
27 Mart 2025

elektrikli araçları 2 yıldır inceliyorum en son byd almaya karar verdim herkesin görüşü düşüncesi bilgisi kendine göredir beğenmeyene kimse zorla satmıyor

(8)(16) Cevap yaz